تعرفه‌هاي مخابراتي تغيير نمي‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
مشاور وزير ارتباطات با تاکيد بر اينکه آيين نامه ستاد عملياتي هدفمند کردن يارانه ها در اين وزارتخانه براساس بخشنامه ابلاغ شده رئيس جمهور تهيه و با تاييد وزير ارتباطات براي اجرا ابلاغ شده است گفت: اجراي قانون هدفمندي يارانه ها تاثيري در تعرفه هاي مخابراتي ندارد.

محمد حسين پور در گفتگو با مهر در تشريح جزئيات اجراي طرح هدفمندي يارانه ها در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و تاثير آن در خدمات ارتباطي و مخابراتي گفت: از آنجايي که در برنامه هدفمندسازي يارانه ها تصميمي بر افزايش قيمت نيست، هدفمند کردن يارانه ها تاثير مستقيمي بر هزينه هاي ارتباطي ندارد.

وي افزود: نه تنها اجراي هدفمند کردن يارانه ها، تغييري در تعرفه خطوط واگذاري و قيمت خدمات تلفن همراه، ثابت و اينترنت به همراه ندارد بلکه فرصتي نيز براي افزايش تنوع سرويس در اختيار شرکتها قرار مي دهد.
 
حسين پور با بيان اينکه تغيير تعرفه خدمات ارتباطي و مخابراتي در دستور کار نيست اضافه کرد: ممکن است اپراتورها بخواهند در تعرفه برخي از خدمات خود تغييري بدهند که در اين راستا بايد درخواست رسمي خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارائه کنند و طبق روال اداري اين درخواست در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات بررسي و در صورت منطقي بودن اعلام نظر مي شود.
 
مشاور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات آيين نامه ستاد عملياتي هدفمند کردن يارانه ها در اين وزارتخانه را بر اساس بخشنامه ابلاغ شده رئيس جمهوري تهيه و با تاييد وزير ارتباطات براي اجرا ابلاغ کرده است.
 
وي خاطرنشان کرد: اين ستاد که رياست آن را شخص وزير ارتباطات به عهده دارد برنامه ريزي و پيش بيني لازم براي اجراي مواردي از قانون هدفمند کردن يارانه ها که به وزارت ارتباطات مربوط بوده و برقيمت تمام شده خدمات و ساير هزينه ها تاثير دارد را برعهده گرفته است.
 
به گفته حسين پور برنامه ريزي و پيش بيني هاي لازم براي اجراي برخي مواد قانون در خصوص خدمات پستي و توسعه خدمات الکترونيکي تعاملي با هدف حذف و يا کاهش رفت و آمدهاي غيرضروري از ديگر مواردي است که در اين آيين نامه مدنظر قرار گرفته است.
 
وي اظهار اميدواري کرد با شروع موفقيت آميز طرح تحول بزرگ اقتصادي و با کمک مردم و تدابير دولت، اين طرح به بهترين نحو اجرا شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: